Je ve výkonnostní třídě 7.3 kW (9.9 koní) jediný čtyřtaktní motor na trhu s vícebodovým vstřikováním. SUZUKI nabízí i tento malý závěsný motor s technologiemi pro vyšší výkonnostní řady. Použitím nové technologie bezbateriového vstřikování paliva nabízí motor rychlé a snadné starty. V kombinaci se systémem Lean Burn je DF9.9B nebývale úsporný, ale přitom v chodu klidný.
Modely DF9.9B, DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco ostatní výrobci potřebují baterii kvůli poskytnutí jemnějších startů, pravidelnému běhu motoru a lepší akceleraci za všech podmínek, Suzuki vám toto vše přináší i bez potřeby baterie. Motory jsou navíc přibližně o 5% lehčí než nejbližší konkurent. Díky vstřikování paliva je běh motorů plynulejší a bez znatelných vibrací.
| MODEL | DF 9,9 Hp |
| DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA | S - 381mm, L - 508 mm |
| SYSTÉM STARTOVÁNÍ | Manuální, elektrické |
| HMOTNOST kg | S - 44 kg, L - 45, kg |
| TYP MOTORU | OHC |
| SYSTÉM DODÁVKY PALIVA | Elektronické vstřikování |
| POČET VÁLCŮ | 2 |
| ZDVIHOVÝ OBJEM cm33 | 327 |
| VRTÁNÍ X ZDVIH mm | 60,4 X 57 |
| MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 7,3 Kw |
| ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK rpm | 4700-5700 |
| ŘÍZENÍ | Pínou, dálkové |
| SYTIČ | Elektronický |
| KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ l | 1 l |
| OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE l | Externí 12 L |
| SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ | Digitální CDI |
| ZAVĚŠENÍ MOTORU | Na silentbloku |
| ALTERNÁTOR | 12V 6A ( dle modelu ) |
| TRIMOVÁNÍ | Ruční trim a tilt |
| PŘEVODOVÝ POMĚR | 2,08:1 |
| ŘAZENÍ | F-N-R |
| Kategorie: | Suzuki |
|---|---|
| EAN: | S-DF9,9HP |
| Model: | DF 9,9 Hp |
| Doporučená výška zrcadla: | S - 381mm, L - 508 mm |
| Systém startování: | Manuální, elektrické |
| Hmotnost (kg): | S - 44 kg, L - 45, kg |
| Typ motoru: | OHC |
| Systém dodávky paliva: | Elektronické vstřikování |
| Počet válců: | 2 |
| Zdvihový objem (cm3): | 327 |
| Vrtání a zdvih (mm): | 60,4 X 57 |
| Maximální výkon (kW): | 7,3 kW |
| Rozpětí maximálních otáček (rpm): | 4700 - 5700 |
| Řízení: | Pínou, dálkové |
| Sytič: | Elektronický |
| Kapacita olejové náplně (l): | 1 L |
| Objem palivové nádrže (l): | Externí 12 l |
| Systém zapalování: | Digitální CDI |
| Alternátor: | 12V 6A ( dle modelu ) |
| Zavěšení motoru: | Na silentbloku |
| Trimování: | Ruční trim a tilt |
| Převodový poměr: | 2,08:1 |
| Řazení: | F-N-R |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.