Kombinace nejnižší hmotnosti v 5 hp výkonu (pouhých 23,5 kg v provedení s krátkou nohou) a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje. Nový systém nuceného oběhu oleje doplněný o olejový filtr rovněž zajišťuje lepší mazání a delší životnost a spolehlivost. Palivo z vestavěné nádrže je dopravováno do karburátoru samotíží. Na vedení od externí nádrže je uvnitř motoru zpětný ventil, který zajistí snadné nastartování i po odpojení a opětovném připojení externí nádrže po delší době. Startér má malý odpor a k jeho ručnímu použití není třeba nadměrné síly.
Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Dále disponuje mimo jiné 180stupňovým řízením, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost. Zásadním bodem, kterému se inženýři Suzuki také věnovali, je klidný a vyrovnaný běh motoru. Toho je docíleno mírným odsazením klikového hřídele od osy válce, díky čemuž má píst ve válci menší třecí odpor, a to eliminuje vibrace. Dalším vylepšením je izolování píny od vibrací motoru pružným uložením, díky kterému vibrace motoru méně ucítíte na ruce.
| MODEL | DF 5 Hp | 
| DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA | S - 381 mm, L - 508 mm | 
| SYSTÉM STARTOVÁNÍ | Manuální | 
| HMOTNOST kg | S - 23,5 kg, L - 24,5 kg | 
| TYP MOTORU | OHV | 
| SYSTÉM DODÁVKY PALIVA | Karbulátor | 
| POČET VÁLCŮ | 1 | 
| ZDVIHOVÝ OBJEM cm33 | 138 | 
| VRTÁNÍ X ZDVIH mm | 60,4 X 48 | 
| MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 3,7 Kw | 
| ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK ( rpm ) | 4000 - 5000 | 
| ŘÍZENÍ | Pínou | 
| SYTIČ | Manuální | 
| KAPACITA OLEJOVÉ NÁDRŽE l | 0,7 l | 
| OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE l | Interní 1,0 l, externí | 
| SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ | Digitální CDI | 
| ALTERNÁTOR | 12V 5A ( Volitelné ) | 
| ZAVĚŠENÍ MOTORU | Na silentbloku | 
| TRIMOVÁNÍ | Ruční trim a tilt | 
| PŘEVODOVÝ POMĚR | 1,92:1 | 
| ŘAZENÍ | F-N-R | 
| Kategorie: | Suzuki | 
|---|---|
| Záruka: | 2 roky | 
| EAN: | S-DF5HP | 
| Model: | DF 5 Hp | 
| Doporučená výška zrcadla: | S - 381mm, L - 508 mm | 
| Systém startování: | Manuální | 
| Hmotnost (kg): | S - 23,5 kg, L - 24,5 kg | 
| Typ motoru: | OHV | 
| Systém dodávky paliva: | Karburátor | 
| Počet válců: | 1 | 
| Zdvihový objem (cm3): | 138 | 
| Vrtání a zdvih (mm): | 60,4 X 48 | 
| Maximální výkon (kW): | 3,7 kW | 
| Rozpětí maximálních otáček (rpm): | 4000 - 5000 | 
| Řízení: | Pínou | 
| Sytič: | Manuální | 
| Kapacita olejové náplně (l): | 0,7 l | 
| Objem palivové nádrže (l): | Interní 1,0 l, externí | 
| Systém zapalování: | Digitální CDI | 
| Alternátor: | 12V 5A ( Volitelné ) | 
| Zavěšení motoru: | Na silentbloku | 
| Trimování: | Ruční trim a tilt | 
| Převodový poměr: | 1,92: 1 | 
| Řazení: | F-N-R | 
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
 
