Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Madlo kormidelní páky je umístěno tak, aby umožnovalo řidiči sedět co nejdále vpředu a zlepšuje rozložení váhy pro lepší ovladatelnost. Dalšími vlastnostmi jsou mimo jiné 180stupňové řízení, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost, vestavěná nádrž na palivo o objemu 1,5L umožňuje dlouhý dojezd.
MODEL | DF 4 Hp |
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA | S - 381 mm, L - 508 mm |
SYSTÉM STARTOVÁNÍ | Manuální |
HMOTNOST kg | S - 23,5 kg, L - 24,5 kg |
TYP MOTORU | OHV |
SYSTÉM DODÁVKY PALIVA | Karbulátor |
POČET VÁLCŮ | 1 |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm33 | 138 |
VRTÁNÍ X ZDVIH mm | 60,4 X 48 |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 3,7 Kw |
ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK ( rpm ) | 4000 - 5000 |
ŘÍZENÍ | Pínou |
SYTIČ | Manuální |
KAPACITA OLEJOVÉ NÁDRŽE l | 0,7 l |
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE l | Interní 1,0 l, externí |
SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ | Digitální CDI |
ALTERNÁTOR | 12V 5A ( Volitelné ) |
ZAVĚŠENÍ MOTORU | Na silentbloku |
TRIMOVÁNÍ | Ruční trim a tilt |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 1,92:1 |
ŘAZENÍ | F-N-R |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Suzuki |
---|---|
EAN: | S-DF4HP |
Model: | DF 4 Hp |
Doporučená výška zrcadla: | S - 381mm, L - 508 mm |
Systém startování: | Manuální |
Hmotnost (kg): | S - 23,5 kg, L - 24,5 kg |
Typ motoru: | OHV |
Systém dodávky paliva: | Karburátor |
Počet válců: | 1 |
Zdvihový objem (cm3): | 138 |
Vrtání a zdvih (mm): | 60,4 X 48 |
Maximální výkon (kW): | 3,7 kW |
Rozpětí maximálních otáček (rpm): | 4000 - 5000 |
Řízení: | Pínou |
Sytič: | Manuální |
Kapacita olejové náplně (l): | 0,7 l |
Objem palivové nádrže (l): | Interní 1,0 l, externí |
Systém zapalování: | Digitální CDI |
Alternátor: | 12V 5A ( Volitelné ) |
Zavěšení motoru: | Na silentbloku |
Trimování: | Ruční trim a tilt |
Převodový poměr: | 1,92: 1 |
Řazení: | F-N-R |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.