Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Madlo kormidelní páky je umístěno tak, aby umožnovalo řidiči sedět co nejdále vpředu a zlepšuje rozložení váhy pro lepší ovladatelnost. Dalšími vlastnostmi jsou mimo jiné 180stupňové řízení, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost, vestavěná nádrž na palivo o objemu 1,5L umožňuje dlouhý dojezd.
| MODEL | DF 4 Hp |
| DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA | S - 381 mm, L - 508 mm |
| SYSTÉM STARTOVÁNÍ | Manuální |
| HMOTNOST kg | S - 23,5 kg, L - 24,5 kg |
| TYP MOTORU | OHV |
| SYSTÉM DODÁVKY PALIVA | Karbulátor |
| POČET VÁLCŮ | 1 |
| ZDVIHOVÝ OBJEM cm33 | 138 |
| VRTÁNÍ X ZDVIH mm | 60,4 X 48 |
| MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 3,7 Kw |
| ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK ( rpm ) | 4000 - 5000 |
| ŘÍZENÍ | Pínou |
| SYTIČ | Manuální |
| KAPACITA OLEJOVÉ NÁDRŽE l | 0,7 l |
| OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE l | Interní 1,0 l, externí |
| SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ | Digitální CDI |
| ALTERNÁTOR | 12V 5A ( Volitelné ) |
| ZAVĚŠENÍ MOTORU | Na silentbloku |
| TRIMOVÁNÍ | Ruční trim a tilt |
| PŘEVODOVÝ POMĚR | 1,92:1 |
| ŘAZENÍ | F-N-R |
| Kategorie: | Suzuki |
|---|---|
| EAN: | S-DF4HP |
| Model: | DF 4 Hp |
| Doporučená výška zrcadla: | S - 381mm, L - 508 mm |
| Systém startování: | Manuální |
| Hmotnost (kg): | S - 23,5 kg, L - 24,5 kg |
| Typ motoru: | OHV |
| Systém dodávky paliva: | Karburátor |
| Počet válců: | 1 |
| Zdvihový objem (cm3): | 138 |
| Vrtání a zdvih (mm): | 60,4 X 48 |
| Maximální výkon (kW): | 3,7 kW |
| Rozpětí maximálních otáček (rpm): | 4000 - 5000 |
| Řízení: | Pínou |
| Sytič: | Manuální |
| Kapacita olejové náplně (l): | 0,7 l |
| Objem palivové nádrže (l): | Interní 1,0 l, externí |
| Systém zapalování: | Digitální CDI |
| Alternátor: | 12V 5A ( Volitelné ) |
| Zavěšení motoru: | Na silentbloku |
| Trimování: | Ruční trim a tilt |
| Převodový poměr: | 1,92: 1 |
| Řazení: | F-N-R |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.