Honda BF 40 Hp
Výkonová kategorie motorů 50 HP je zastoupena již známými motory BF 40 a BF 50, které byly vyzdviženy do ještě vyšších úrovní díky Honda PGM-FI - elektronickému vstřikování paliva a PGM-IG - mikroprocesorem řízeného zapalování zajišťujícího optimální časování časování, zlepšení komfortu ovládání a snížení emisí ve výfukových plynech.
Tříválcové uspořádání v řadě snižuje celkovou hmotnost motorů BF 40 a BF 50. PGM-IG systém časování zážehu pomáhá eliminovat případné ""cukání"" motoru při náhlé zátěži. BF 40 je nejmenším motorem s elektronickým vstřikováním paliva. Proto tedy máte možnost zcela využít maximálního výkonu, kdykoliv přidáte plyn. Je to mnohem víc než-li jen kamarád do pěkného počasí. Ale ryby berou a jsou aktivní i v chladném počasí. A co Váš motor? Naštěstí jsou tyto motory vybaveny elektrickým startérem a elektronickým zapalováním, které Vám umožní vyplout v kteroukoliv dobu a v jakémkoliv počasí. Ovládání motoru je snadnější než si myslíte. Systém elektronického vstřikování PGM-FI optimalizuje poměr nasávaného vzduchu a paliva bez nutnosti jakéhokoliv zásahu obsluhy a zaručují minimální spotřebu paliva a nízké emise. Extra dlouhá ovládací rukojeť opatřená snadno přístupnými ovládacími prvky poskytuje vysokou úroveň komfortu při plavbě. Pro elektronický monitoring nejenom samotného motoru, ale i palubní elektroniky ja motor plně kompatibilní se systémem NMEA 2000.
| Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) | 694 x 372 x 1,258 ( S ) / 1,364 ( L ) |
| Startování | Elektrické |
| Jmenovitý výkon kW (HP) | 29,4 ( 40 ) |
| Objem | 808 cm3 |
| Typ motoru | 4-taktní zážehový tříválec s rozvodem OHC, 6 ventilů |
| Počet válců | 3 |
| Příprava paliva |
Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
| Systém zapalování | Elektronické PGM-IG |
| Suchá hmotnost (kg) | S 96 / L 98 |
| Naklápění a vyklápění motoru | Elektrické naklápění a vyklápění |
| Vrtání a zdvih (mm) | 70 x 70 |
| Délka nohy (mm) | S: 416 mm / L: 521 mm |
| NMEA 2000 | Ano |
| Kapacita dobíjení baterií | 17A |
| Výkon alternátoru | 22A |
| Převodový poměr | 2,08 |
| Systém výfuku | Do vody |
| Chlazení | Vodou ( s termostatem ) |
| Otáčky | 5000 - 6000 ot/min |
| Kategorie: | Honda |
|---|---|
| EAN: | H-BF40HP |
| Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): | 694 x 372 x 1,258 ( S ) / 1,364 ( L ) |
| Startování: | Elektrické |
| Jmenovitý výkon kW (HP): | 29,4 ( 40 ) |
| Objem: | 808 cm3 |
| Typ motoru: | 4-taktní zážehový tříválec s rozvodem OHC, 6 ventilů |
| Počet válců: | 3 |
| Příprava paliva: | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
| Systém zapalování: | Elektronické PGM-IG |
| Suchá hmotnost (kg): | S 96 / L 98 |
| Naklápění a vyklápění motoru: | Elektrické naklápění a vyklápění |
| Vrtání a zdvih (mm): | 70 x 70 |
| Délka nohy (mm): | S: 416 mm / L: 521 mm |
| NMEA 2000: | Ano |
| Kapacita dobíjení baterií: | 17A |
| Výkon alternátoru: | 22A |
| Převodový poměr: | 2,08 |
| Systém výfuku: | do vody |
| Chlazení: | Vodou ( s termostatem ) |
| Otáčky: | 5000 - 6000 ot/min |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.


