Honda BF 15 Hp
Dvouválce BF 15 / 20 patří k váhově nejlehčím lodním motorům v dané kategorii. Digitální zapalování zajistí optimální sílu motoru ve všech režimech chodu a letmé uložení motoru pohlcuje vibrace tak, že nepoznáte jestli je motor vypnutý, nebo běží. Skvělá a snadná manévrovatelnost je zásluhou řadící páky umístěné z čela motoru s možností nastavení tuhosti řízení bez nutnosti použití jakéhokoliv nářadí. Vše je snadné, jednoduché a spolehlivě fungující.
Dvěma zcela novými motory přispěla Honda k velkému rozvoji lodních motorů středních výkonových tříd. Loďka pro radost, plachetnice, hliníková vyhlídková pramice či menší nafukovací člun v délkách cca od 4 m do cca 5,5 m, to je to pravé pro lodní motor BF 15 nebo BF 20.
Lodní motory BF 15 / 20 jsou jedinými motory ve své třídě, které u vybraných verzí jsou vybaveny elektrickým vyklápěním umožňujícím vyklopení motoru bez námahy a snadné pojíždění v mělkých vodách. Navíc tuto funkci lze použít do výše středních otáček motoru jako trim ke zvýšení rychlosti plavby. S cílem získat co možná nejplynulejší akcelaraci při co nejvyšší úspoře paliva, Honda představila motory BF 15 / 20 vyšlechtěné tzv. PGM-IG technologií - mikroprocesorem řízeným zapalováním, které zaručuje optimální zážeh v celém rozsahu otáček. Navíc pro větší bezpečnost se můžete spolehnout na Honda elektronický systém, neustále monitorující stav motoru - na moři jste pořád v bezpečí! Ač je nejlehčí ve své třídě, existují oba modely také v provedení \"Power Thrust - Zesílený tah\", které mají zvýšený tah i při nízkých otáčkách díky speciálně tvarovaným listům lodního šroubu a vysoce účinné převodové skříni. Navíc BF 15 ze všech motorů vykonové třídy 15 HP disponuje největším zdvihovým objemem válců, což posouvá tento motor na absolutní špičku v této třídě. Digitální zapalování zajistí optimální sílu motoru ve všech režimech chodu a letmé uložení motoru pohlcuje vibrace tak, že nepoznáte jestli je motor vypnutý, nebo běží. Skvělá a snadná manévrovatelnost je zásluhou řadící páky umístěné z čela motoru s možností nastavení tuhosti řízení bez nutnosti použití jakéhokoliv nářadí. Vše je snadné, jednoduché a spolehlivě fungující.
| Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) | 650 x 350 x S -1,110 / L - 1,240 / X - 1,380 |
| Startování | Ruční / Elektrické |
| Jmenovitý výkon kW (HP) | 11 ( 15 ) |
| Objem | 350 cm3 |
| Typ motoru | 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHC |
| Počet válců | 2 |
| Příprava paliva | Karburátor |
| Systém zapalování | Elektronické PGM-IG |
| Suchá hmotnost (kg) | SH 46,5 kg / SR 49,5 / LH 49,5 / LR 51 / X 61 |
| Naklápění a vyklápění motoru | Manuální - 5 stupňů |
| Vrtání a zdvih (mm) | 59 x 64 |
| Délka nohy (mm) | S: 433 mm / L: 563 mm / X: 703 |
| Kapacita dobíjení baterií | 12A ( el.start ) / 6A / ruční start ) |
| Převodový poměr | 2,08 |
| Systém výfuku | Do vody |
| Chlazení | Vodou ( s termostatem ) |
| Otáčky | 4500 - 5500 ot/min |
| Kategorie: | Honda |
|---|---|
| EAN: | H-BF15HP |
| Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): | 650 x 350 x S -1,110 / L - 1,240 / X - 1,380 |
| Startování: | Ruční / Elektrické |
| Jmenovitý výkon kW (HP): | 11 ( 15 ) |
| Objem: | 350 cm3 |
| Typ motoru: | 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHC |
| Počet válců: | 2 |
| Příprava paliva: | Karburátor |
| Systém zapalování: | Elektronické PGM-IG |
| Suchá hmotnost (kg): | SH 46,5 kg / SR 49,5 / LH 49,5 / LR 51 / X 61 |
| Naklápění a vyklápění motoru: | Manuální - 5 stupňů |
| Vrtání a zdvih (mm): | 59 x 64 |
| Délka nohy (mm): | S: 433 mm / L: 563 mm / X: 703 |
| Kapacita dobíjení baterií: | 12A ( el.start ) / 6A / ruční start ) |
| Převodový poměr: | 2,08 |
| Systém výfuku: | do vody |
| Chlazení: | Vodou ( s termostatem ) |
| Otáčky: | 4500 - 5500 ot/min |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.